Tired as hell

Nu är jag då inte dåligt trött kan jag ju ta och meddela. Hann ej att slänga in ett inlägg efter dansen för då var det nästintill direkt iväg mot stan för att köpa med mig lite mys-gotta som jag kunde ha med mig hem till Annie. Hon bröt två revben i lördags då vi var ute så hon får mest ligga hemma nu och vila sig så kände att det kunde vara lite mysigt att åka hem till henne med lite gottigheter och bara mysa och prata om allt möjligt. Tagga inför sommaren och våran stockholms resa, vi är några tjejkompisar som ska åka iväg till stockholm för en long weekend ungefär i augusti. Bokar biljetterna på fredag för att få dom till bästa möjliga pris, det kommer att bli så awesome och dö roligt ! Men mer om det när det närmar sig.. Nu måste jag då ta och sova för ska upp i hyfsad tid imorgon och årdna inför mitt släktkalas. Godnatt

En bild ifrån dansträningen förut och en bild på moi ifrån mitt och Annies mys förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0