Today's outfit + deep dye

Här kommer en bild på dagens outift (ja, jag har shorts trots att vädret inte riktigt tillåter, men det är för att vi ska ha kalas för lilla mig här hemma så då spelar det inte så stor roll.) Jag har även gjort mig en turkos deep dye ! Dock endast med en hårmascara för jag är inte tillräckligt modig att färga topparna turkosa.. Men jag är hel nöjd ! Häftigt med lite färg i topparna, en liten förändring så.

Idag bär jag mina nya överdrivet snygga shorts som jag fick i present av mamsen, ett svart virkat linne, ett dreamcatcher halsband plus acesoarer. Min deep dye syns inte så bra eftersom att färgen från bandeaun under tar över, det är ungefär samma färg så att.


Hår mascaran som jag använde mig utav är ifrån Loreal Paris och finns att köpa på b.l.a Lindex.

Kommentarer
Postat av: annie

kan du inte visa på bild hur man gör :)

2012-05-17 @ 12:47:41
Postat av: Jonna

Helsnygg outfit verkligen!

2012-05-17 @ 12:55:53
Postat av: anonym

Hur mycket kostar den hår mascaran ?

Nathalie du är en otroligt bra människa , du har alltid humöret på topp. Du är som en förebild ...

din blogg är bäst och du är otroligt fiin ..

2012-05-17 @ 15:57:30
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/
Postat av: hanna

VART HAR DU KÖPT HORTSEN PS ASSSSÅ FIN BILD <3

2012-05-17 @ 16:20:25
Postat av: Anonym

Vill börja med att säga att du verkar vara en hel go människa! verkar alltid glad!

Men en liten random fråga nu bara, du o din pojkvän har väl varit tsm i flera månader nu? (vet att ni tog en kort paus för ett tag sen) men det jag vill fråga nu är: HUR fasen gör du/ni för att hålla förhållandet i "liv"?

Jag har nämnligen en pojkvän, haft ngr månader nu, men vi gör alltid samma saker när vi träffas typ. Så, hur fasen gör ni? Haha!! och har du ngr TIPS på hur man blir en bättre flickvän osv?

Är jätte glad för ett förklarande svar! och som sagt, you go girl!!

2012-05-17 @ 23:46:45
Postat av: Emma

Älskar shortsen jag har tittat på dem rosa/lila så himla snygga!!

Älskar outfiten! :D

2012-05-18 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0