Tuesday

Tisdag idag, tiden går och det närmar sig sommarlov, endast 6 st hel riktiga skoldagar kvar nu resten är lek och stoj. Härligt, men ärligt talat så känns det som att jag verkligen inte pallar med en endaste skoldag till.. Det är alltid så innan sommaren, man är skoltrött som aset. Men det är bara att kämpa på in i det sista ! Som sagt skola idag, fick reda på att jag fick vg på nationella i engelska vilket känns skönt. Efter skolan tog jag det bara lugnt fram tills halv sju tiden då jag åkte ner mot stan och mötte upp Linnda och David. Gick vi och kollade på dansettornas föreställning på sinclair. Alltid lika roligt att se ! Efter det tog vi oss en hurtig promenad och nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen sedan sova.

Imorgon vankas det dansföreställning på sinclair där vi i uppvisningsgruppen ska visa vad vi går för. Så kom dit och kolla! Föreställningen börjar kl 20.00 och är inte längre än en halvtimma, plus det kostar endast tjugo kronor. Hoppas vi ses där !


Dagens enkla, vår outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0