Valborgsmässoafton och 1 maj

Hej allesammans ♥

Först så tänkte jag svara på en fråga... Jag fick en fråga ifrån en anonym person som undrade ifall jag är bra vän med sydnes och nej det är jag icke, vi känner knappt varandra. Hälsar och kanske små pratar lite när vi ser varandra men inte bättre kontakt än så.

Okej, nu blev det så där tyst på bloggfronten igen men som sagt jag har haft fullt upp med att ha det så jäkla roligt och härligt. Igår var det valborgsmässoafton som blev så jäkla lyckad, satan i gatan vad roligt jag hade det ! Startade med dansträningar och kvällen spenderade jag på skepsviken som så många andra där det var lite festligheter. Som sagt, en sjuk jäkla lyckad och rolig kväll med massa härligt folk !

Idag så har det verkligen varit varmt och jag har till och med gått runt i shorts. Började dagen med dansrep, efter det åkte jag hem till Linnda och satt ute i solen och spelade gittar (hon spelade jag lyssnade och hjälpte henne med låt val inför en tävling). Fick vi även snackat lite skit osv. Åkte sedan ut mot mollön tillsammans med Erik, Måns, Johanna och Albin för att grilla och ha det gottigt ute i solen vid vattnet. Härligt ! Den här lång helgen har varit helt perfekt. Kunde inte ha spenderat dessa dagar och kvällar bättre.

And here we go again ! Så där ja, nu är makeover bilden på plats på Torps facebook sida och ifall du vill se hur resultatet blev av bilden så klicka då HÄR. Du kan även gilla min bild, vilket gör det möjligt för mig att vinna 5000 kr shopping på Torp. Så klicka HÄR och gilla min bild kära vänner !

Först bilderna från Linnda, sen bilderna från grillningen på mollön, tredje några bilder från valborg, fjärde söndagens outfit





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0