Det är sent och det har varit en underbar dag vilket skulle inne bära mycket text och bilder men jag har inte tid för det nu ikväll med tanke på klockan så det får ni imorgon istället. Så istället tänkte jag ta tillfället vid hornen och be er om the same shit som jag har tjötat om nu ett bra tag.. Jag tror nog att ni alla förstår precis vad jag menar. Såklart, jeansdagarnas the makeover. Som ni vet så gick jag vidare tack vare er och fick min makeover och nu så ligger den bilden uppe på facebook och den som får flest LIKES på sin bild får 5000 kr i shopping. Ni har nog hört detta förr så ni kan detta vid det här laget... Men vill ni få mig att hålla käften så gilla min bild och gärna dela den också, hallå det är 5000 spänn vi snackar om, a lot of money !!

Ni kan gilla bilden HÄR HÄR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0