Dagens planer och kort om igår

Hola amigos. Nu så har jag precis kommit hem från övernattningen tillsammans med ku gänget. Dagens planer ser ut som så att jag ska träffa Cornelia senare idag och så ska vi hem till Edwin som det ser ut just nu.. Ikväll blir det väl mys med vänner. Lite oklart at the moment. Idag så skulle egentligen hela våran mentorsgrupp till göteborg och äta gott och gå på bio men helt plötsligt så blev alla väldigt upptagna så då skaffar jag mig andra planer istället haha lika braaaa. 
 
Breakdancen igår gick bättre än förväntat. Lärde mig faktiskt en hel del och det såg inte så tokigt ut om jag får lov att säga det själv, trots att breakdance inte riktigt är min grej, jätte roligt att testa på iallafall ! Halloween övernattningen med ku var även mysig den och även dans träningen med ear flöt på då vi lärde oss en ny koreografi. Mycket roligt som händer på loven ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0