Dansat i princip 10.5 timmar i sträck

Haha åå herregud sicken intensiv dag ! Dansat non stop från kl 10.00 till 20.30 (tog mig dock en liten paus nu, måste få äta lite) ikväll. Trött är nog inte ett tillräckligt starkt ord haha.. Vi har köttat på som fasen, kroppen sa dock ifrån framot eftermiddagen då jag fick "kramper" och då även mina knän gör ont. Haha det är tufft att vara dansare, men shit vad roligt det är. Hoppas iallafall att vi lyckades fånga någras intresse att söka estet dans nästa år ! Och för er som kollade på när vi repade till våran föreställning ni fick er en liten sneak peek, så hoppas att ni kommer och kollar på våran föreställning då resultatet är färdigt! Iallafall jätte roligt att så många var där och kollade. Nu så är det dags för street dance träning om jag orkar.. Kroppen behöver egentligen vila men jag är inte tjejen som vill ge upp så därför pushar jag ofta mig själv in i det sista, får se ifall jag tar mitt förnuft till fånga och vilar hehe... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0