En väldigt lång måndag - bra vecka framför mig

 
Jag har en bra känsla i magen, tror att detta kommer till att bli en bra vecka ! Min måndag för den här veckan har iallafall bestått utav skola, jobb i Stenungsund (jobbigaste dansklassen ever, skit busiga barn), efter det försenat tåg så där satt väl jag och Evelina i en timma och en tjugo minuter innan tåget kom... Vi hade något att äta på iallafall, som tur var. När jag väl var i uddevalla 20.15 så åkte jag direkt ut till herresta och repade dans med EAR fram till strax efter 22.00 tiden ikväll.. Helt slut. Nu blir det sängen, jo tack vad skönt ♥
 
En liten bild lånad från Elins instagram, en bild från repet igår och sist en bild på Evelina från förut.

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0