Flashmob i Götlaborg

Bra lördag ! Först jobb som varje lördag förmiddag. Och efter det då jag väntade på tåget och på alla dansarna så hände det en lite små rolig random grej haha.. Fick sitta i en timme och prata med en engelsk fotograf som är här i Sverige och jobbar och så satt vi där och pratade på engelska då haha och så börjar han fotografera mitt upp i allt där på perrongen bland allt folk haha så jäääkla fult egentligen, skulle man stå där och posa haha. Random, var bara tvungen att berätta ehe.. Efter det så åkte som sagt vi (en massa dansare) till Göteborg för att ha en flashmob i femman huset och inne på central stationen. Skit kul ! Var kvar en stund efteråt i Göteborg också. Och nu så har jag, Ida och Ebba precis ätit lite här hos mig och ska nu vidare mot munkedal. Stackars Agnes fick magsjuka så hon kunde inte komma.. Hon får krya på siig ! Men nu så går bussen så vi får dra oss nu.  Herrå ♥
 
Det kommer att dyka upp en video här från flashmoben så ni vet !!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0