14 sep - min fredags kväll

Är hemma igen och ligger just nu ner gosad i sängen och börjar bli redo för en god natts sömn trots att klockan endast är strax efter tio tiden.. Ska nämligen upp tidigt imorgon och jobba så då får det bli tidiga fredags kvällar helt enkelt. Jag har iallfall haft en super härlig fredags kväll tillsammans med "rhodos gänget" haha. Hedberg var tvungen att åka på träning så det var jag, Marcus, David, Nathalie, Kiffe och Albin som drog ut och åt. Det fick bli pingvin, shit vad längesedan det var som jag åt där? Gott iallafall. Jag uppdaterar mer imorgon då jag har kommit hem från Stora Höga. Hoppas att ni har en awesome fredags kväll ! ♥
 
Två st bilder från ikväll 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0