Film tips !

 
Jag har ett film tips till er dear readers för ovanlighetensskull. Filmen heter "älska mig igen" och låter som en klychig mainstream kärleks film. Men, nej denna filmen var verkligen helt sjukt berörande och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka. Filmen handlar om ett gift par som är med om en bilolycka. Mannen klarar sig men det slutar värre för hans fru.. Hon hamnar nämligen i en koma men när hon väl vaknar upp igen så minns hon honom inte, eller det liv som hon hade tillsammans med honom. Det är en verklighets basserad historia och den är otroligt fängslande och känslo mässigt stark, och naturligtvis så bjuder den på en hel del romantik. Det gör ju inte heller filmen sämre att snygga Channing Tatum är med i huvudrollen, bjuder på en del ögongodis med andra ord. Jag säger bara en sak - SE DEN. punkt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0