Spa kväll hos Annie med mina tjejer

Haft en stört mysig kväll hemma hos Annie tillsammans med henne, Amanda & sara. Tyvärr så kunde inte Nathalie vara med för hon är iväg på fadderläger, lite trist sådär men vi hade det i vilket fall super härligt tillsammans. Vi åt lite gott, badade jacuzzi, bastade och så massa tjej snack på det. En välbehövlig kväll med andra ord. 
 
Imorgon så börjar jag att jobba som dansintruktör "på riktigt" för då drar alla dansklasser igång ! Jag är faktiskt rätt nervös då hon som jag ska jobba med mig egentligen nu har gått och blivit sjuk-skriven så jag ska undervisa i hennes klasser nu också under tiden som hon är sjuk. Med andra ord fler koreografier att öva in, stress ! Men jag får peppa mig själv, I know I can do this !!!! 
 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0