i wish i had an angel to night

ne fy vad trötter jag är nu..ögonlocken börjar bli riktigt tunga. vilket inte är så konstigt med tanke på vad klockan är kanske men men. precis som jag skrev i inlägget nedan så har jag vart med linnda å sen var jag på träning. riktigt go dag/kväll! efter träningen åkte jag hem till mamma skulle packa ner mitt pick pack och sen fick jag gå hem till pappa för att det inte fanns någon vänlig själ som kunne köra mig, men men jag överlevde ju. käkade vi goe hambrugaren å tittade film. fick även britney spears parfym fantasy min personliga favorit, love it!! ♥♥ men nu ska jag nog slagga skulle jag tro lång dag/kväll väntar imorgon. men mer om det imorgon, godnatt alla söta ♥

vi tog lite bilder idag ba






hahahaha






hahaha, jag dööööööör


det som jag fick av min fina pappa idag, love it ♥


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag har varit dålig på att svara på kommenarer och så på sista tiden men nu är jag igång igen! Hoppas du får en fin fredag!

2010-12-03 @ 10:39:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför får du saker av din pappa för? ;) kram

2010-12-03 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0