make it last forever

nu ska jag krypa ner i min goa säng. är redigt trött efter att ha legat å kollat twilight-eclipse, så jääädrans go e den ♥♥ tidigar idag har jag vart på stan tillsammans med linnda, sara och ja en massa fler helt enkelt. linnda skulle göra ett prov i folketshus egentligen det var anledningen till att vi drog dit egentligen. men nu så måste jag sova, ska upp extra tidigt imorgon för att hinna med en buss till stan, ska vara utanför badhuset kvart över åtta. döda mig. matte prov imorgon också..jo men tagga..godnatt ♥

en bild på min nya navel-piercing som jag lovade


haha, a ungeför så här roligt har jag just nu


Kommentarer
Postat av: Eleena,

sv; nämen hejj igen ;D nu är jag tbx från min jätte långa bloggpaus :)

2010-12-09 @ 19:31:38
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörde att nån nathalie skulle va lucia på ramneröd är det du? :)

2010-12-09 @ 19:45:39
Postat av: natta

Heeej

gjorde det ont att pierca naveln?

När piercade du naveln?

När piercade du näsan? :D



Ps; Asså det går bara inte att undvika din blogg, man måste verkligen kolla på bloggen minst 10 gånger per dag! Jag bara älskar dig + bloggen! <3 puss

2010-12-09 @ 20:06:09
Postat av: Eliin

hej , jag har tagit hål i naveln på Viking i Uddevalla och undrar: när du har hängande smycken blir hålet större där uppe då? :)

2010-12-13 @ 18:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0