merry christmas

_____________________________________________________________________________________________

Anonym
om uppesittar kväll:
vadå, firvar du jul med linda? :O :)

svar; ja det gör jag. har nog alltid gjort det faktiskt, fast inte förra året men brukar göra det. eftersom att hon e som en i familjen så blir det mycket roligar också så  

_______________________________________________________________________________________________

Anonym om uppesittar kväll:
vart och när har du köpt haremnsbyxorna?

svar; jag köpte dom i göteborg i affären moonlight/midnight eller något affären ligger på andra våningen i femman huset iallafall. jag köpte dom för drygt två månader sen kanske  

_______________________________________________________________________________________________

god jul alla kära bloggläsare!  nu är jag redigt trött kan man lugnt säga. vart full rulle hela dagen! årets mysigaste dag har just passerat. idag har vi firat jul på ett traditonelt sätt med kalle, julmat, tomten kom med våra klappar å hela grejen hehe. ja tomten kom erkänn coolt... fick en hel del fina julklappar hel nöjd är jag ! fick en hel del pengar också så antingen är jag smart och sparar detta till en moppe nu eller så gör jag precis som vanligt och shoppar upp detta på mellandags rean..skulle inte förvåna mig hehe. men men, nu så ska jag nog krypa till sängs snart. linnda ligger och snackar med robban och masserar sina bröst som tydligen gör ont bara så alla vet..så nu ska jag hjälpa henne massera, å så ska jag inte det...hejdå ♥

haha älskar dig papi ♥


haha gött förvirrad samuel ser ut då..


lite gott att äta å dricka, haha vet inte hur mycket jag ätit idag egentligen.. och detta e ju endå bara en del utav julbordet har ju ätit mängder av godis å fettis grejer hehe
 



haha go emil ser ut å va med munnen full utav knäck..


haha karin! gröna kulor e mums..


haha fint att johan oj ja menade "tomten"hade skidglasögon på sig..


okej, de har vart fifa 11 hela kvällen nu typ, samuel blev som tokig när han fick det i en av sina klappar hehe. goe 55 tums plastma tv har dom iallafall, syns inte så bra på bilden kanske men spela roll


haha ja å linnda var tvugna att dra med dom små till pulka backen i förmiddags jo men kul..


haha fint



juste titta sicken fin bild jag hittade på albin på facebook! hahaha han e ju så seriös också..



Kommentarer
Postat av: andrea

sv: hahaha gött :D

2010-12-25 @ 11:35:00
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du visa va du fick i julklapp ? :)

fin blogg å riktigt fin cheey e du !

2010-12-25 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0