something is wrong, i can see it in your eyes

nu har jag tagit mig min tid för att sätta mig ner å blogga lite snabt. för ska snart iväg igen. måste bara städa undan lite på rummet. sen så ska jag vidare och möta nathalie så har vi lite planer inför kvällen, kan ju berätta mer imorgon men kul kommer det iallafall att bli! är riktigt trött också, vaknade vid halv tio imorse, inte alls sovit gott ikväll gick å la mig vid halv fyra tiden bredvid en sparkandes patrik och en viss nathalie som tog upp all plats, hehe. så vaknade av att jag frös riktigt ordenligt. men men, det löste sig ju allt endå. åkte vi till torp med felicia. letade vi lite julklappat och sånt. satte oss inne i ett barnskötsrum och mumsade i oss kladdkaka och hallon soda, hihi. jag fick inte köpt mig några julklappar idag utan ska köpa klart dom aldra sista på tisdag. var jävligt mycket folk iallafall, helt smockfullt! men nu så måste jag börja greja här så jag blir klar någon gång menar jag! men vi höres mer imorgon, puss ♥

jay smith vinnare av idol 2010! skrek verkligen sönder igår när han van hela grejen haha! så himla bäst e han, nästa lördag kommer han till torp självklart ska jag, nathalie och kanske felicia dit!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tid kommer han te torp? :)

2010-12-11 @ 20:12:50
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yes :)

2010-12-12 @ 00:01:54
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0