svar på tal igen å lite annat

________________________________________________________________________________________________
Anonym
om svar på tre komentarer:
Var finns äkta vildsvins borstar ? Kram

svar; haha kanske ska dra igån en fråge stund istället får ju en del frågor så ni kanske e lite frågesugna? men det är helt okej, svarar mer än gärna på era frågor och synpunkter! men nu till frågan; äkta vildsvins borstar finns på belbox (där jag köpte min) sen finns det säkert på det flästa hår frisör sallonger. vet att det finns på kicks vet inte om dom är helt äkta men det skulle jag tro! kram

________________________________________________________________________________________________

nu är jag hemma igen, känns gott. vart en riktigt toppen kväll tillsammans med evelina, david å jimmy. riktigt nice. var ju bara lite svårt att ta sig hem sen men det löste sig, haha fan vad vi sprang till bussen men så missade vi den precis vilket var rätt så irriterande!! men då gick vi in på gården å värmde oss lite så kom min mamma efter en stund, gottgott. men nu ska jag sova, blir ju att ta sig upp rätt så tidigt imorgon bitti så godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att du vill vara med, på måndag utsees vinnaren håll utkik :D allt bra?

2010-12-19 @ 02:01:15
URL: http://natalies.se
Postat av: Anonym

vad gör man med dom dära vildsvin borstarna? :)

2010-12-19 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0