14 december blir jag hel blond igen!

precis som rubriken lyder så stämmer det att jag den 14 december blir hel blond igen. vet att jag pratat en hel del om att färga mitt hår brunt osv, men känner att jag ska vara blond, alltid vart å kommer att förbli för ett tag framöver haha  så hoppas att min lugg inte blir missfärgad när jag färgat tillbaka den så den inte blir typ gul eller något  men det får vi inte hoppas på, min frisör som jag brukar ha e grym så detta fixar hon  ska även köra på att mittbena, så när jag väl är i farten å färgar å har mig så ska jag se till å klippa till en snygg mittbena också, blir nog bra ska ni se! hade väl egentligen inte så mycket mer på hjärtat för tillfället.. borde egentligen plugga men mina böcker ligger i skåpet och det är prov på torsdag, bra nathalie bra..men men inget å göra åt saken får se till att plugga extra mycket imorgon istället! men nu ska jag lägga mig framför tvn å bara gotta mig. take care ♥
ojoj en riktigt gammal bild ! bilden är tagen på julavslutningen föra året! men där e jag helblond iallafall 






Kommentarer
Postat av: marialeticia

Låter bra detta!

2010-11-23 @ 21:35:18
URL: http://marialeticia.devote.se
Postat av: MADDES

Vad spännande :)

2010-11-23 @ 22:24:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?

- spännande :)

2010-11-24 @ 16:57:13
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså, Nathalie, du är så otroligt vacker<3

2010-11-24 @ 19:55:35
Postat av: Ronja :)

Nathalie, du är så otroligt fin! det var sjukt längesedan vi sågs nu, typ i nästan slutat av sommarn? :o vi måste ses snart! <3

måste är ett måste :D <3

2010-11-24 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0