boom boom evan brighter than the moon

ja hallå, nu sitter jag inne på linndas toa å vi håller på att färga hennes hår ennu rödare :D blir nog nice ! annars idag har jag å linnda vart en liten stund på torp jag skulle byta en topp mot en storlek större, den var nämligen för tight runt magen å bysten å så, hehe. fick även köpt mig en aprikos färgad mössa och en ring ! (bilder på detta kommer sen när jag e hemma.) fick även tillbaka mitt musik prov idag G+ nästan VG så det e ju bra. gjorde även kemi provet idag, å det gick toppen så :) men men bye for now ♥

min nya ring-bikbok

min nya mössa-bikbok

Kommentarer
Postat av: MADDES

Tack så mycket! Hur har din dag varit?



fina saker du köpt.

2010-11-17 @ 20:57:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: anonym

Du, Nathalie jag måste få fråga en sak ? :) Har du löshår ? <3:D

2010-11-17 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0