i just want to see you smile again, like you did before

vaknade ovanligt tidigt med tanka på att natten var lång och sen, men gott endå att komma upp menar jag  nu så sätter vi på ennu en film, pet sematary goe b-filmen men endå rätt så go eller a annie ville se den, hehe. vi har väl lite planer för dagen men återkommer om detta senare. ikväll så ska jag nog sova hos nathalie taby också, får vi se vad som händer helt enkelt. bloggar mer senare. puss ♥

mina nya sammets leggins som jag köpte igår från b.young så himla sköna e dom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är så sjuuuukt fin! :O

2010-11-27 @ 15:02:17
Postat av: FlizanLizan

sv: najs, yes :P

hehe tack :P

2010-11-27 @ 16:13:33
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0