now and forever, just like you said

shena. nu är jag hemma igen efter en super mysig eftermiddag/kväll tillsammans med min sötnos ♥ stackarn håller på att bli sjuk, ont i halsen så han kunde knapt snacka..men plåga mig genom att kitlas det kunde han tydligen ja!! haha herregud nästan lite ont i magen så man skrattat nu asså.. ;) han var tvungen å dra vid halv nio tiden för han skulle på bio med kiffe och se den nya harry potter filmen del ett, snacka om att man blir avis, den vill ju jag också se! men jag å nathalie har pratat om att ta en harry potter kväll först se alla filmer och sen gå på bio å se filmen, det blir nog bra. juste var även en sväng hos min pappa nu ikväll och fick avril lavignes nya parfym, forbidden rose!! fan lycka asså :D hehe a, men nu måste jag försöka plugga lite matte ligger ju som sagt efter, sen på dirren blir det sängen det kan jag lova så trött som jag är vid det här laget..godnatt ♥

detta fick man med när man köpte parfymen, en ring, en väska och body lotion, great !



Kommentarer
Postat av: simon

kittlas han bättre än mig? (A)

2010-11-23 @ 14:54:23
Postat av: emma

vart har du köpt din väska,och hur mycket kosta den?:

2010-11-23 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0