svar på tal, igen


Ramnerödsganstaah !
om funderar på att krypa ner under täcket..mm:
Snöögg outfit idaah! Som vanligt 8]
Du är verkligen perfekt, snygg, smal, allt som jag vill vara ! Är verkligen avundsjuk på dej, jag är bara ful, fet, klumpig... -.-
Jaja, du är iaf hur fiin som helst !!:D

svar; tack så mycket för dina fina ord! sedan så tycker jag absolut inte att du ska gå å vara avundsjuk på mig. du beskriver dig själv som ful, fet och klumpig, men jag är säker på att det finns en rad andra fina egenskaper hos dig som gör dig till en vacker människa. alla är vi fina på vårat egna sätt! försök att se det fina å possetiva med dig själv istället för att ha så negatvia tankar om dig själv!
 sedan blir jag även lite förvirad när jag nu ser att den "kränkande" komentaren som jag fick några få inlägg under detta visar sig vara från dig! (likadan ip adress) så med andra ord först komenterar du att jag är en dryg fjortis å sedan komenterar du att du tycker jag är fin å grejer, jag förstår inte riktigt hur du tänker. men nu som svar på din första komentar om att jag är en dryg fjortis, så vill jag bara medela att om det är den uppfattningen du har fått om mig så tråkigt, för det är helt fel uppfattning du har om mig. jag är ingen fjortis å jag är absolut inte dryg, försöker att vara så glad å social mot det allra flästa (fast alla har ju sina dagar, hehe) men men, tycker bara det är lite synd att du drar sådana slutsatser om mig när du nu tydligen inte känner mig personligen! alla har ett skal, men för att verkligen kunna dömma hur en person är så måste man först lära känna personen i fråga. hoppas att du tänker på detta nästa gång innan du komenterar! men återigen tack för din fina komentar, precis som jag sagt för mycket roligare om ni skriver namn så jag slipper spåra ip adressen! :)

_________________________________________________________________________________________

tjenamors, här ligger jag i sängen, återigen sent inlägg, skärpning på gång i promise !! idag har det iallafall vart goe söndagen, precis som det ska vara. vaknade av att albin ringde å väckte mig vid 11 tiden.. sen så softade jag mest fram till halv två tiden då jag drog hem till min pappa å käkade å tittade på en go film, underbart vill ja medela ♥ sen runt 4 tiden åkte jag till herrestad där jag mötte upp evelina å robin, körde vi en sväng med robins bil, hämtade upp stahre å åkte hem till han! där softade vi framför tv, tittade på viva la bam å så heheh.. sen så kom elin å birk också juste ja. drog vi bort till gården en snabbis med där man träffade lite gott folk å så. med andra ord vart i herrestad hela eftermiddagen å kvällen, gott. men ne nu blir det faktiskt sängen, måste vara pigg imorgon vettni. godnatt sötnosar♥

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är den nya designen uppe efter att den gamla kraschade i fredags, kommentera gärna och säg vad du tycker !:)

2010-10-25 @ 07:18:51
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jaa, det kan behövas ibland. ;) Särkillt nu på hösten och in på vintern! :) Hoppas att du får en bra start på veckan nu och att du fick en god natts sömn! ;) Kram!

2010-10-25 @ 10:02:18
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

haha samma här! :D glöm inte att jag har en dagens blogg tävling, anmäl dig gärna! :)

2010-10-25 @ 14:17:15
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dryg fjortis?O.o skrev JAG de? O.o Eeeehm....

2010-10-25 @ 16:08:51
Postat av: marialeticia

Helt rätt skrivit! Där satt den riktigt bra måste jag få säga, tog mig lilla tid och läste de. (a)<3

2010-10-25 @ 21:25:12
URL: http://marialeticia.devote.se
Postat av: issa

hhaha natta!. vad är ip adressen? för det är typ ngn idiot som säger så också först kommenterar dom mig söt, vacker osv. och sedan skriver dom fyfan vad falsk du är och andra negativa saker?. helt störda i huvudet. dom tror vi är tröga, men hallå vi har ip nummret.:D

2010-10-28 @ 16:13:47
URL: http://pricillaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0