hold on and make it last. hold on and never turn back


Anonym
om out of the darkness and into the sun:
det är ju vår snart, så vad ska du ha för "vårjacka"?
kan du inte ta och lägga ut en bild, på någon du har/skall köpa/tycker är fin ..? :)

svar; det blir nog att jag kör på min goa skinn jacka! fast den jag har nu tycker jag är lite för tråkig, börjar även bli lite liten så ska köpa en ny. när jag har gjort det så ska ni få se bild 

skit fin blogg du har! om dreaming of what could be and if i'd end up happy i would pray:
hej :)
jag undrar vad det är du gör på dem där konfa grejorna?
svar; konfa är ju detsamma som konfirmation. vet du överhuvudtaget vad konfirmation är för något? det är iallafall något som kristna gör i den här åldern som en bekräftelse för dopet och det handlar ju då om gud och våran tro osv. men eftersom att jag är med i kreativ gruppen så blandar vi kunskap och läsning om gud med scrapboking, drama, sång osv. hoppas detta svaret duget !  




nu ligger jag hemma hos leticia och softar. ikväll har vi lagat tacos och haft det allmänt mysigt bara. var länge sen jag träffade den bruden nu så härligt att få träffa henne igen och tjöta igenom alla möjliga grejer som händer runt omkring. innan jag träffade henne var jag på min andra teori lektion, var rätt så segt men men. innan det var jag med nathalie där jag vaknade upp imorse. men nu så ska vi göra annat. take care ♥

tacos ♥



Kommentarer
Postat av: älskart din blogg <333333

hej, jag undrar vem han/hon shahin är som du skriver mycket om?

2011-02-24 @ 20:38:21
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut bilder hur ditt rum ser ut?:)

2011-02-24 @ 22:44:11
Postat av: linnda

- hahahaha varför vill hon inte att du ska ha ring? xd

2011-02-25 @ 00:04:08
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0