i tried to speak out, felt like no one could hear me

härligt att vintern och kylan har kommit tillbaka då. mina tår är fortfarande alldeles sten frusna från att jag vart ute och endå har jag vart inne en stund nu eller något men men. idag har det inte hänt specielt mycket, tagit mig en chill dag hemma. fast runt fem tiden så drog jag bort mot linnda där hon och sara var. blev verkligen sketa skraj på vägen dit, går där och lyssnar på musik och helt plötsligt dyker kiffe upp bakom mig och skrämmer livet ur mig, haha blev hur rädd som helst verkligen skrek till och ducka trodde att någon skulle döda mig ! men då fick jag iallafall lite sällskap påvägen bort. så fort som jag kom hem till linnda så chillade vi bara framför datorn käkade lite och sen drog vi ner mot skolgslyckan till gården. träffade vi en massa gött folk där som vi chillade vidare med. runt kvart i nio tiden drog vi oss därifrån och hem igen. och nu så ska jag nog snart hoppa in i duschen och sen blir det bädden. pusshej ♥

hahaha helvete vad skev min mun var på denna bilden då....


dagens outifit;
shorts (som egentligen är långbyxor men klippte av dom)- cheap monday/stereo en gammal butik som inte finns i uddevalla längre | transparant skjorta-hm | "topp" eller vad det nu heter-bikbok | lila converse-ingen aning finns väl lite överallt

världens knasigaste ansiktsuttryck så satte dit en fyrkant istället hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen fin!

kan inte du lägga ut hur du sminkar dig?

för de är förjävla fint. ♥

2011-02-14 @ 12:43:55
Postat av: linnda

HAHAH munnen, så söt är du mi vida

2011-02-14 @ 21:57:59
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0