livet blir vad man gör det till

nu sitter jag här alldeles nyduschad och fräsch. vilket känns rätt så så gott vill jag meddela. snart så ska jag slänga på en film som jag kan blänga på "letters to juliet" heter filmen och ska tydligen vara hur bra som helst, det är en romantisk film med amanda seyfried i en utav huvudrollerna. låter rätt så grymt faktiskt. idag har det vart en riktigt chill dag asså. vaknade upp bredvid min störtsköna brud linnda, så vi chillade rätt så brett frammot tre tiden. då tog vi oss en härlig promenad ner till stan i solen medans vi snackade om allt mellan himmel och jord. när vi kom ner satte vi oss på mac'donalds och klämde varsin stor banan och jordgub milkshake, mmm underbart. sen tog vi bussen upp till min pappa och klämde varsin fet pizza medans vi blängde på "karate kid" den var rätt så grym den med faktiskt. sen så satt vi och tjötade lite om vad vi ska tänka oss att hitta på, på linndas födelsedag som är redan näst nästa tisdag ! fast vi ska fira den näst nästa helg då. vid halv åtta tiden gick vi hem till min mamma, linnda skulle hämta sina grejer och jag skulle ta bussen ner mot stan därifrån. kom bussen på direkten. mötte jag upp min saknade nathalie taby där nere som jag chillade med. hade verkligen saknat henne så det var allt skönt att få träffa henne igen !! sen missade jag bussen också så tog då en väldans tid innan min mamma kom och hämtade mig haha var alldeles stel frusen när jag kom hem så då var det allt skönt med en varm och go dusch. men nu så blev det här alldeles för långt för att orka läsas egentligen så hajdo ♥

slänger bara in en bild ifrån igår också


banan milkshake ♥♥






haha så här ska det fan se ut när man chillar på riktigt asså


dagens outfit;

leggins-vero moda | linne-somewear | baseball kofta-ginatricot | halsduk-cubus



Kommentarer
Postat av: e

åh vad är byxorna som din kompis har på sig ifrån? dö-snygga!!

2011-02-20 @ 15:05:06
Postat av: e

åh vad är byxorna som din kompis har på sig ifrån? dö-snygga!!

2011-02-20 @ 15:05:14
Postat av: ilaf yassin

älskar din blogg :)

checka gärna min och kommentera <3

2011-02-20 @ 22:44:40
URL: http://ilafyassin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0