turn it back, please

okej jag varnar mänskligheten att ta kontakt med mig ikväll. världens humörsvängningar så det är inte klokt asså! stackars albin som jag tagit ut allting på mest ikväll alltså, helt sinnes fattar inte hur han står ut. men tackar sahin som vart så snäll mot mig hela kvällen och försökt få mig på bättre tankar och humör. var med han, musti och cajsa en stund när dom skulle på jobb intervju och jag skulle fortsätta leta sommarjobb och lämna cv. så jag tycker nog lite synd om sahin som kämpade utan något vidare resultat. jag var glad och sprallig, som vanligt i kanske tjugo minuter sen blev jag så där fly förbannad och deppig igen. antingen beror det på att jag har pms eller så beror det på mina nya p-piller...inte så säker på vilket men något utav det är det iallafall, vilket inte känns så party. men jag får väl helt enkelt leva med detta. nu så ska jag packa ner det alldra sista sen hem till min papi och mysa med han. hoppar nog rätt så bestämt ner i badet när jag kommer hem till honom också, härligt vill jag meddela. hejdå så länge ♥

dagens outfit;
harems byxor-kapahl | linne-somewear | kofta-bikbok

Kommentarer
Postat av: .......

tjänar du på din bligg:)

2011-02-15 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0