you are everything i need and more

när kalla nätter plågar mig om hur det var:
kan du lägga ut bild på dom sakerna du köpt på ullared?

fin blogg.
föresten du rockar tjejen!

svar; jo visst det ska jag göra, bilderna kommer redan nu i detta inlägget !! han tyvärr inte blogga igår kväll, blev lite ont om tid därför kommer bilder först nu  och tack så mycket för dina fina ord ! ♥



Anonym om när kalla nätter plågar mig om hur det var:
vart har du fått ditt W.W.J.D-armband? :)

svar; haha det armbandet fick jag faktiskt på konfirmationen. vi alla fick varsitt armband i olika färger. W.W.J.D står för "what would God do?" med andra ord ska man ta sig en tanke ställare i vissa situationer, vad skulle gud göra i den här situationen egentligen? och på så sätt ska man välja rätt beslut osv


hallå alla fina. förlåt för att det var uruselt med uppdatering. men det blev helt enkelt lite ont om tid igår så han inte blogga något överhuvudtaget. igår så var jag iallafall på ullared och shoppade loss !! haha ne men det blev än del iallafall  när jag kom hem så han jag väl bara slänga upp det jag köpt på rummet, byta om osv så körde sedan krille hem mig till albin. vi käkade lite och chillade mest. men vid tio tiden så bestämde vi oss för att vi skulle åka ner till hemmakväll och hyra film så då gjorde vi det. men vi insåg när vi kom fram till busskuren att nästa buss var nattbussen som inte skulle komma för ens om ett jävla tag så vi började helt enkelt gå ner i kylan!! men det var allt mysigt det med. en lång kvälls promenad blev det, så vi gick och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. när vi väl kom ner så hyrde vi två filmer och sen satte vi oss på nattbussen och åkte runt hela stan innan vi var hemma hos albin igen. då myste vi framför tvn medans vi vräkte i oss bacon snacks ♥♥ haha underbart. vaknade runt tolv tiden idag. men orkade först dra oss upp ur sängen vid kvart över ett tiden hehe. sen kom henke hem till albin så då bestämde vi oss för att åka till torp. var egentligen tänkt jag skulle byta min shortsdress mot en annan färg eller köpa ytterliggare en men den hade inte kommit in i butiken här på torp än vilket var en liten besvikelse kankse men men då kommer den väl in senare antagligen. så vi satte oss på mc'donalds där vi träffade hagge och emelie. käkade vi lite och sen tog vi bussen tillbaka. då drog jag hem till linnda och myste med henne. men nu så ska jag hoppa in i duschen så bye for now ♥

här kommer bilderna på en del av det jag köpte på ullared! fick även köpt med mig lite små  resenter men det kan jag ju inte lägga ut bild på för då blir det ju ingen överaskning bilderna kommer även som miniatyrer med andra ord får ni klicka på bilderna för att se dom större.


- skinn jacka
- regn jacka eller något
-brun utan sol produkt som tydligen ska vara hur bra som helst enligt en massa olika affärer
-hår mouse som luktar hallon
-ramar
-bokstäver som bildar ordet L O V E
- parfym
- två pack lösnaglar
- brun utan sol servetter kallas detta, ingen aning om det funkar men man kan ju alltid testa sig fram
- new york tavla (mycket större irl)
- ansikts servetter som man tar bort makeup med
- doft ljus som doftar vanlij
- vitamin drycker
- lampa haha ser mycket bättre ut irl, den är egentligen större osv. lite svårt att få till bild när den inte hänger uppe
- 4-pack tamponger haha
- tandborst grejs till min el tandborste hehe
- kort fack eller vad det nu heter
- en massa burkar med makeup borttagning för mascara/ögonskugga/eyliner osv, smink kring ögonen med andra ord
- lovika vantar

Kommentarer
Postat av: Anonym

what would JESUS do inte gud ;) dom är samma person men J står inte för gud utanför Jesus ;)

2011-02-28 @ 13:10:36
Postat av: anonym

va kostade skinnjackan den va jätte fin!

och jag ska själv snart till ullared och finns de några mer snygga skinnjackor där?

2011-02-28 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0