i was falling in love with my stereo

nu ligger jag gott nersjunken i soffan, med en påse popcorn under armen hehe. ligger och blänger på en go film gör jag också ja. men snart blir det sängen för min del, underbart. vart goe dagen också, förutom att det har vart en riktigt seg skol dag. eller a helt okej egentligen, men lång som tusan. efter skolan drog jag iallafall hem till linnda en liten stund och chillade lidde och sen vidare hem till min fina pojkvän ♥ haha tycker att ordet pojkvän låter ur löjligt men men !! kunde tyvärr inte stanna så länge för runt halv sju tiden var jag tvungen att dra iväg på dans träning. yeye, var iallafall gött att få dansa, vi har börjat på en ny koregrafi (en ny dans) och den värkar vara riktigt najs faktiskt. vanessa heter dansläraren som vi ska ha under dom kommande fyra veckorna, för sandra våran egentligen danslärare är på semester i chile eller vad det nu var. gott gott. måste även få till lägga att jag inte har den blekaste om hur det kommer bli med uppdatering imorgon...beror på, eftersom att jag kanske ska iväg ut till bokenäs imorgon kväll med evelina och några så sover jag där också.. men om det inte blir så, så ska jag på bio imorgon kväll med en massa goingar, så vi får se om det blir någon uppdatering överhuvudtaget men det återstår att se. nu så har jag inget mer på hjärtat skulle jag väl tro.... så godnatt ♥


dagens outfit;
tröja-gina tricot | halsduk-cubus | strumbyxor-åhlens




Kommentarer
Postat av: anonym

vilken film ska ni se?

2011-01-28 @ 15:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0