now there's gravel in our voices glass is shattered from the fight

nu går jag och lägger mig, för hallegud vad jag e trött nu....... precis tagit mig goe duschen. så ska nog bara lägga mig och läsa lite mer ur min bok som jag fick av mamma förut "egoboost blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer" med isabella löwengrip mer känd som bloggerskan blondinbella. jag har redan börjat och läsa den, och detta är en bok som jag verkligen rekomenderar! bella skriver boken utifrån sina tankar om självkänsla, komplex osv, med andra ord sånt som unga tjejer går igenom. hon skrev boken för att försöka få unga tjejer att sluta noja över sina komplex få bättre självkänsla osv, och som sagt rekomenderar den verkligen. mitt smink som jag beställde ifrån oriflame har kommit också, var en dubbel mascara, ett balsam för läpparna och ett läppstift. men nu så har jag nog inte så mycket mer på hjärtat utan vi hörs imorgon istället. goodnight sweet hearts ♥

read it !



mitt nya smink från oriflame.
till höger-läpstift (som egentligen är brunt men det ser rosa ut på bilden)         i mitten-läpp balsam             till vänster-dubbel mascara



Kommentarer
Postat av: emma

detta hör egentiligen till detta inlägget menmen.

hur mycket kosta de att ta ditt hål i örat?

2011-01-17 @ 18:08:02
Postat av: Anonym

detta hör egentiligen till detta inlägget menmen.

hur mycket kosta de att ta ditt hål i örat?

2011-01-17 @ 18:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0