i have never ever felt like this before

oj oj oj, lite sen uppdatering ifrån min sida här ja.. ursäktar men har inte haft tid för datan ikväll helt enkelt ! jag har dansat å fy17 vad roligt och jobbigt det var haha! men det är gött när det blir en blandning så där. efter dansen så åkte jag hem. jag hade nämligen lovat moa att vara hemma med henne ikväll så hon slapp vara ensam, för mamma och krille skulle iväg på party eller något liknande. albin kom även över och mös med oss. vi lagade tacos, åt en massa onyttigt och glodde på beck, mycket skratt osv. med andra ord har det vart en hel mysig kväll ! för tillfället ligger min kamera på laddning så blir inga bilder ikväll.. tänkte egentligen ladda upp dagens outfit som vanligt plus mitt nya sov linne och ett par string som hörde till plus lite annat smått och gott. men det kommer kanske imorgon istället, om jag överhuvudtaget kommer sitta vid datan imorgon..det är nämligen inte säkert för har fullt upp imorgon ! men nu så ska jag försöka sova lite och ladda inför en ny dag. godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonymus

Så sjukt vacker är du !

2011-03-27 @ 01:36:39
Postat av: Anonym

kan du lägga upp en bild på dina halv syskon någon gång ?

2011-03-27 @ 08:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0