somebody dreams about you every single night

blev lite ändrade planer idag. var nämligen tänkt att jag skulle träffa min saknade evelina, men hon hade åkt på en jobbig magsjuka så hon fick helt enkelt ligga hemma och krya på sig idag! usch inget vidare asså. så då bestämde jag mig för att ta mig en riktigt go chill dag hemma istället, fast vid fyra/halv fem tiden så började jag bli riktigt rastlös så då hörde jag av mig till calle om inte han hade lust och träffa mig en stund. vilket han hade också. så vi satte oss på 3an och åkte ner mot stan, jag var nämligen så sjukt sugen på en mcflurry, så det fick bli så helt enkelt. satt vi där ett jävla tag innan bussen kom. men tillslut så kom den knökfulla bussen iallafall, så då åkte vi raka vägen hem till calle för att glo på någon film. blev lite veligt kunde inte riktigt bestämma oss för vilken, eller rättare sagt jag kunde inte riktigt bestämma mig, så blev väl lite av varje, men det är helt okej det med hehe. förlängde även livet en aning idag igen haha. men nu så hade jag tänkt gosa ner mig i sängen och somna till någon skön låt så godnatt ♥


dagens outfit;
pippi tröja-lager 157 (ny) | strumpbyxor-lindex | plus mina gråa uggs (klara lockade håret på mig igår där av mina lockar på bilden/bilderna)


hota mig inte med google bilderna nu bara.....



Kommentarer
Postat av: google.se

Jag ser att du hade lite fina bilder på våran hemsida, skulle bli glad om jag såg dom här på din blogg inom kort tid! hittar du dom inte så kan du gå in på facebook! (a)



Ps. Tror du vet vem jag är !

2011-03-14 @ 00:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0