New hairstyle

Anonym: vilka är alla på den andra bilden? och hur känner du dem?
 
Svar: Det var mina arbets kompisar som jag jobbade tillsammans med. Från vänster: Mathilda, Lovisa, Ebba, Pernilla, Lucia och Jakob !
 
Zana: Fyy vad fin du är Nathalie!!
 
Svar: Tusen tack snygging !

 
Hemkommen från sallong diva där Linnea har gjort iordning mitt hår inför visningen på trädgårn på onsdag. Kl fyra ska jag vara på plats på sallongen på onsdag för att få håret fixat och makeupen lagd. Strax innan tio tiden ska alla modeller vara på plats på trädgårn för att mingla runt lite bland allt folk. Sedan vid tolv tiden tror jag att det är så drar själva visningen igång. Häftigt !
Annars idag så har jag gjort deep dye på Johanna, skit snyggt blev det ! Så, ja det är väl allt jag har hunnit med idag. Now you know.
 
Här har ni en bild på mitt hår, nästan askblondt och så neon rosa deep dye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0