torsdag ,

dagen började liixom med att jag hade försovit mig
o vaknade en halvtimma innan skolan skulle börja -.-'
ttypiskt mig, assssso.
men envis so jag e så skulle jag komma i tid till första lektinen, haha.
så grejjsade med fejjset, håret o kläderna i 10 min ;o
riktigt stooolt faktiskt (h)
kom jag fram typ 5 min innan skiten skulle börja xd
först svenska, ffick tbx mitt prov, gganska så stolt faktiskt (aaaa'
haha, mitt första prov denna terminen som inte luktar IG så liite mallig får man la endå bli ? ;))
sedan matte -.-' fattade lika mkt som vanligt (Y)
sedan luuuuuuuuunch o chill,
tills de var dags för kemi.
efter de blevre dags för prooov ;o
kommer in på lektionen sitter dör i typ 5 min sedan kommer jag på att jag har glömt min penna xd
o nejj jag hade ingen i skåpet så ut o rota i koridorerna blevede att göra xd
haha, lyckat, jjagvet!
slutade skolan typ 13.00
gick jag hem med rrojin,
kom hem, bytte om, käkade, drog på träning.
men var bajjjjsigt trött, så failade rååået, helattin -.-'
o bah så alla vet så saknar jja linnda!
krya på digg gumman (LL'

xoxo nathalie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0