But first I need your hand than forever can begin

skit gott med jullov nu vill jag meddela, två och en halv vecka ledighet. sen kör vi igen, och nästa år ska jag då plugga mycket mer det är ju då jag får slutbetyg och hela grejen. fick mina första betyg idag också, är faktiskt nöjd. vissa av betygen kunde vart högre men det fixar jag till våren sa mina lärare så det e ju bra. så inåt trött på dessa jullåtar nu asså..vet inte hur många gånger vi sjungit dessa J*vla jullåtar idag, eftersom att jag är med i kören osv. iallafall, efter avslutningen idag så åkte jag ner till stan eller jag rättare sagt gick för att mitt busskort tydligen var slut, skit kallt i tunna svarta strumpbyxor och med sju cm klackskor..mm passande. jaja, när jag kom ner träffade jag patrik så följde han med mig och fyllde på mitt busskort sen väntade vi på bussen så var han så snäll och åkte med mig också, inte kul att åka ensam ni vet. åkte hem till min moster å morbror, eftersom att jag åker till stockholm imorgon, över jul, så firade jag lite jul med dom idag, utbytte julklappar osv. var faktiskt riktigt mysigt. fick fina klappisar av dom, mest pengar men det e ju gott. eftersom att det kommer gå åt en del på mellandags shoppingen i stockholm skulle ja tro och sen så sparar ja ju till en moppe också. men iallafall, runt halv fyra tiden drog jag mig ner mot stan där jag träffade nathalie och felicia. fixade vi kort på motionshuset till dom och sen drog vi oss mot espresso house och köpte oss varsin chai latte, eller a jag å nathalie gjorde det iallafall. men fixade take away istället var inte så sugen just då så just nu sitter jag och myser med min chai latte och linnda hihi. iallafall, efter det så följde felicia och nathalie med mig hem fick nathalie låna en mobil av mig eftersom hennes e sönder sen så fick hon sin julklapp också, hon blev glad för den så det var ju bra hehe. men nu så måste jag och linnda fortsätta å packa, upp klockan 04:00 på morgonen/natten, jo men shena trött man kommer va, men inget val måste ju hinna med tåget som går en viss tid osv. men men nu måste vi packa ner vårt pick pack. puss ♥

avslutningsoutfit, haha blev så att min chai latte kom med också men men.
kavaj-cubus linne-vero moda strumbyxor-åhlens skor-dinsko halsband-gina tricot halsduk-indiska


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva vad du fått för betyg ? :)

2010-12-22 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0