just keep your eyes wide open

nu börjar den näst sista dagen i stockholm lida mot sitt slut.. det har vart en hel dag inne i storstade. mellandags rean här i stockholm e ju rätt så go. fick inte köpt så väldigt mycket men en del blev det iallafall! är ju oftast udda storleker nu när det e rea så men man kan hitta en hel del nice också vettni. just nu så är det mys kväll här med familjen, sen måste jag packa ner mitt pick pack. imorgon blir det en hel dag med lite shopping igen sen så tar vi tåget hem till uddevalla igen vid fem tiden. blir bra. blir lite ippdatering imorgon på tåget också. hoppas ni haft en fin julhelg ♥

lite bilder på dagens shopping, har även spanat in lite grejer som jag nog ska köpa imorgon.

puder från hm


haha detta ser nog lite bättre ut irl skulle jag kunna tänka mig var rätt svårt att få till bild men men detta får duga;
harems byxa-cubus linne-bikbok vette17 vad grejen runt huvudet heter men den är ifrån bikbok iallafall, halsbandet är gammalt men det är ifrån ginatricot





haha mitt ansikts uttryck



tröjan är ifrån någon random butik vid gamla stan hehe

den stickade tröjan är ifrån cubus



haha ser helt fail ut att min hand kommer där och hela grejen men asså a det är inte som det verkar hehe..
iallafall tröjan är ifrån ginatricot och legginsen och halsbandet är gammalt










Kommentarer
Postat av: vanessa

älskar verkligen din still,fortsätt så :) du är så jävla söt och fin:)<3

2010-12-28 @ 19:54:04
Postat av: anonym

asså, du har så grym stil Nathalie! Du är min inspiration, du inspirerar mig att välja rätt kläder. Tittar alltid på din blogg när jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig eller vad jag ska köpa! you go girl! :D <3

2010-12-28 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0