you are cold as ice

nu är man hemma ifrån en hel dag på torp, åtta timmar sammanlagt. det tar på krafterna. så jag spenderade med andra ord hela min lediga dag på torp, men det e najs. satt hos frisören i tre timmar så. var ju tänkt att jag skulle bli hel blond, toppklippa och klippa mittbena, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..eftersom att min lugg var svart så är det ju väldigt svårt att få det blondt, så det blev blondt men det blev precis som morris slingor, så ja jag är morris under luggen, kuuuul.. så med andra ord funkade inte mittbena eftersom det hade sett helt knasigt ut så jag får helt enkelt fortsätta med snedbena framtills morris slingorna är borta. eftersom jag hade i färgen i luggen så länge så slet det ju väldigt på håret så jag fick med inpackning och grejer som jag ska greja med. köpte även silver schampo så att mina morris slingor ska bli så ljusa som möjligt. men ja e endå nöjd, jag menar man ska väl inte klaga  ni kommer iallafall att få se en bild på resultatet och en bild på mina morris slingor, hähä. fick även köpt mig en vildsvins borste, som är bra mot håret. den var riktigt dyr nästan två hundra kronor för en borste men men. nu är jag iallafall helt klar med alla mina julklappar känns riktigt gott, julstressade lite idag faktiskt, till vissa personer är det ju riktigt svårt att komma på något bra, men jag tycker allt att jag lyckades riktigt bra! är iallafall nöjd så får vi väl hoppas att dom som får julklapparna blir det också, men det tror jag nog  men nu ska jag fortsätta slå in julklappar. ha det bra! ♥

resultatet på håret

haha och så här fail ser mina morris slingor ut i under luggen, men det går ju förhoppningsvis bort med hjälp utav silver schampo

fick även köpt mig ett par gröna leggins och ett linne på rean inne på veromoda, 50% toppen ju  

fick även köpt mig lite nya underkläder ifrån lindex

en ring ifrån lindex köpte jag också till mig själv

silver schampo, vildsvins borste hårinpackning från bell box

köpte även fridas vinterspecial tidning där man fick med ögonskugga och eyliner, perfekt  


Kommentarer
Postat av: emma

hur mycket kostade din linne och dina legins :)

2010-12-15 @ 16:53:01
Postat av: Anonym

varför är vildsvins borsten bra för håret? :) kram

2010-12-15 @ 21:24:40
Postat av: Anonym

växer ditt hår fort?

för du har så långt och fint hår :)

är ditt hår slitet?

har du något tips så att håret växer mer eller blir mjukare?

någon produkt som är bra för håret?

2010-12-15 @ 21:29:00
Postat av: emma

hej:)

hur mycket kosta dina leggins,och ditt linne:)

2010-12-17 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0