skeppan & nattsudd för hela slanten

idag vaknade jag ovanligt tidigt.. då drog ja ut i trädgården var la tvungen att njuta av solen lite :c då kommer julia där o ställer sig på andra sidan staketet o flummar, då står ja där o tjötar med henne, grannträff u know :c måste ju passa på den idjuten flyttar ju på måndag upp på blatteberg :( iaf.. sen mitt på stekande dagen blev det softa timmar på skeppan med linnda, sarah, leticia & zoe :) oyä. maneter, e inte våran melodi. o ja hundsimmar, o våran humor äger, o sarah gör pinsama grajer i vattnet, det gör inte alls jag nejnej.. aa nu vet ni detta. måste bara tillägga att linnda & leticia e riktiga badkrukor :d yeye. senare på kvällen blev det att dra på det dära nattsudd mojset i stan :) softade runt o var helt jävla crazy ska ja tala om för er.. ojoj, galet aso. vi shoppade lite där nere när vi endå var i farten, ja köpte ett par midje shorts, ljusa jeans shorts, cheep monday. och en vit randig koffta och ett par leggins. o o å¨den dära nattsudd mojs saken var då varenda kotte typ. o nu så sitter jag här med leticia, min gangster, som vart så saknad! ska sova hos henne, yepp. vi e bäst på att softa hårt, det kan ni antecka ! o eftersom att jag nu är hos leticia så kan ja inte ladda upp bilderna från frankrike ikväll heller ;$ men det blir imorgon kväll om ja kommer hem i hyffsad tid, ska kanske t simon imorgon kväll o stannar där ett tag, men ja ska allt försöka hinna med bilderna också! nu kommer någon bild från idag iaf, som får duga så länge!

kram nathalie den bästa kindhult ♥
rätt så mycket coolare en dig.

Kommentarer
Postat av: Eleena

sv; nääee vilken jävla idiot! vi måste vara starka och glömma, får inte gå tbx till dom, dom är inte värda sånna bra tjejor! <3

2010-07-02 @ 10:06:00
URL: http://elllehs.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: jag saknade ju dig så (:

älskar dig med

2010-07-02 @ 13:56:27
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0