I´ll spread my wings and I´ll learn how to fly, I´ll do what it takes to touch the sky

t.r.ö.t.t. ja det kan man lugnt säga att jag är vid det här laget!! borde verkligen sova nu asså..men kom hem runt kvart i tio tiden, sen käkade jag till kvart över tio tiden sen duschade jag till kvart i elva tiden, goe duschen ♥ sen låg jag bara å chillade lyssnade musik å messade med en massa söta personer fram tills nu, hehe. där har ni anledningen till varför det blev så sent..men men ikväll så har jag iallafall vart med albin å kiffe hemma hos albin, riktigt kul och mysigt har det vart iallafall!  sen så var jag hos linnda en liten stund också ja! men nu ska jag försöka sova måste faktiskt det..bättre uppdatering imorgon, godnatt! ♥

älskling ♥













hahaha avslutar med en riktigt go bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många år är albin ? :)

2010-11-30 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0