i think about the little things that make life great

just nu sitter jag här och försökr plugga lite fysik..går inget vidare faktiskt. även rätt så precis lagat mat med mamma hihi, korv stråganof blev det mums! ja jag har väl egentligen inte så mycket å meddela.. hade bara lite lust å skriva av mig  måste även få erkänna att jag saknar sommaren något enormt! alla goa sena sommar nätter, alla härliga dagar då man bara kunde ligga i solen å slappa tillsammans med alla goa vänner. fy17 det saknar man verkligen.. och sedan när det började närma sig slutet av sommaren då gick jag å längtade efter vintern?! knäpt asså..men lite mysigt är det ju endå med vintern, endå rätt så go stämning menar jag  bara det att det är alldeles för kallt för min smak! visst kan det vara mysigt med snö men inte så mycket så att man nästintill fryser ihjäl haha. men nu går jag bara å längtar fram tills jul, höjdpunkten med vintern! så himla mysigt hihi ♥ över jul åker jag å linnda till stockholm och firar jul där hos mina kusiner! lite mellandags shopping ska vi allt hinna med också  funderar även en hel del över nyår..jag har iallafall bestämt att jag inte ska vara hemma över nyår, men vad som händer det vet jag inte riktigt än. vi har väl lite planer men inget riktigt bestämt ennu, haha vet att det är över en månad kvar men endå! så vad ska ni göra på nyår, några planer?  haha ja nu blev det ju ett rätt så långt och onödigt inlägg trots allt, var ju detta jag skulle försöka undvika men men.. nu måste jag i vilket fall fortsätta å plugga! puss ♥

tittat igenom lite gammla sommar bilder förstår ni, saknar allt som har med sommaren å göra, längtar redan till sommaren 2011! alla bilder kommer någon annan dag istället !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt bra blogg ;)



om ja ska säga exakt vad jag tycker så tycker ja att du ska färga helt blond o klippa lugg. <3

2010-11-24 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0