full rulle

känner att det e full rulle, därför kommer mina inlägg så sent om kvällarna å shit. men nu har min pappa vart bäst i hela världen å köpt mig en mini laptop! fan lycka asså  så nu blir det med andra ord mycket bättre uppdatering, flera inlägg om dagen å shit, eftersom att ja kommer ha med mig min lilla laptop lite överallt, hehe.

ikväll har jag vart på konfa möte. ska ju konfimera mig i bäve kyrka, kreativgruppen fast dom har ju slagit ihop kreativ gruppen å friluftsgruppen, med andra ord både killar å tjejer å så blir det väldigt varierat på våra läger.. vi kommer att variera kanske sång å dans med tältning i skogen å paddla å massa shit. att jag går i kreativgruppen innebär att jag inte går å läser en dag i veckan utan kanske två, tre dagar på loven å lovdagar, å så ungefär en och en halv vecka under sommarlovet. detta blir nog bra.

i skolan idag så kom ju utbytesstudenterna från japan hit till oss. hade vi aulasamling å grejer. vi har en kille från japan i våran klass nu som utbytesstudent å han heter kensuke (?) rätt så fräckt endå, hehe. men nu måste jag börja å plocka lite smått med min nya computer! hörs imorgon bitti eller något, jappM ♥

alla har vi våra seriösa poser *host*





Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; inte så mkt, självdå?:)

2010-10-02 @ 13:07:47
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0