nathalie taby är bäst..

..efter mig  idag har jag iallafall vart i göteborg med den bruden. goe dagen med andra ord. tog bussen runt halv 12 tiden å ja vad gjorde vi i göteborg? handlade upp våra pengar..nathalie skulle köpa löshår det var just därför vi åkte dit men sen så blev det så att vi inte kunde motstå vissa saker göteborgs affärer har att erbjuda. eller a jag kunde åtminstone inte motstå, fast det är väl ingen nyhet direkt? hade typ inga pengar alls med mig men jag fick åtminstone med mig lite hem. ett linne, en halsduk å en "fyndpåse" med smycken i. i "fyndpåsen" låg det två ringar, ett armband å ett par örhängen, hel nöjd är jag  lyckades vi hoppa på fel buss när vi skulle hem också.. å just då snackar jag i telefon med albin å just då upptäcker ja å nathalie att vi är på fel buss så vi skriker 'herregud vi sitter ju på fel buss' å då börjar såklart albin, henke å pär å råflabba, ha-ha. men vi lyckades komma på rätt buss tillslut åtminstone så det var ju lite party sådär. när vi väl kom fram till stan så träffade vi på, linnda, nils, jimpa, linus, sandra, emelie, anna, å några till minns inte riktigt. alex var även där, fan vad saknad han vart han kom hem idag från turkiet, han e riktigt brun nu så fuskigt  iallafall nu blire sängen för min del e riktigt trötter må jag säga, bilder på dagens köp slänger jag in i morgon bitti om det hinns med! godernatter ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

kan du inte lägga ut bilder på de du köpte i gbg? :)

2010-09-24 @ 16:11:12
Postat av: linnda

sv: jaha dom xd

2010-09-24 @ 19:36:51
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: haha men dom e kul ju! skrämde min hund med dom förut :D

2010-09-24 @ 20:03:12
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0