tooooooooorp

yes brosh..hahaha linnda du e för go  i alla fall, idag har jag vart på torp med linnda  jag hittade det jag sökte efter! en grå halsduk å en "magtröja" vafan heter skiten? den e riktigt nice å ha till mina midjeshorts å till mina mjukis brallor när jag exempelvis dansar? så det var ju tummen upp på detta  hittade dock inga ringar som föll mig i smaken.. men nu ser jag att mamma har en hel del godbitar att frossa i, så jag får ta å låna några av mammas ringar ist. blir bra. å idag var det ju skolfoto.. seriöst såg la ut som en stucken gris? det individulle, som tur är så att ingen behöver se fotot! imorgon är det dags för skolfoto med hela tjocka klassen  ska antingen ha mina cheep monday midjeshorts med min nya "magtopp" eller så ska jag ha mjukis brallor med en fet jävla halsduk! haha, shit raka motsattsen outfit typ.. men ahja, vi får se på detta  luter rätt så hårt mot shortsen trots allt.. å shit jag måste bara få berätta om vad som hände idag i skolan, haha  jo jag satt med linnda å martina å så börjar linnda å snacka om ankor eller något.. å detta uppfattar jag som himla roligt så jag börjar å skratta, men självklart hade jag vatten i munnen precis just då så jag råkar spotta ut allt vatten över dom båda! hahahaha.. shit vad vi doooooog av garv. (återuppstod igen) dom runt omkring belv åtminstone roade.. kul att man kan roa sin omgivning, haha nathalie gör det igen ! men nu har jag då inget mer å tillägga? varför alla dessa onödigt långa inlägg? ja det undrar jag också.. men bättre tider här på min lilla blogg kommer ska ni se ! ahja, fan godnatt med er nu  

peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0