det här är den första dagen för resten av mitt liv

körningen gick bra förut, så det känns riktigt gött faktiskt ! nu så har jag vart hemma en liten stund men ska alldeles strax ut i trädgården och sätta mig i solen och gotta mig lite. tycker att jag är värd det faktiskt. måste även bort till min pappa en sväng och hämta lite filmer osv. senare ikväll ska tydligen jag med albin, kiffe, henke, sigrid, patricia och zoe hem till zoe för å grilla. så det blir nog soft kan jag tänka mig. vet inte riktigt tid än men albin ringer väl om en liten stund och talar om det för mig, blir bra. men nu så står oskar och borg utanför och väntar så måste skynda mig ut med oskars hjälm, gotta go. talk to you later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0