life only be what you make it

solen skiner utanför mitt fönster och jag ska alldeles strax ut i solen igen ! antingen för en promenad ner till stan eller så tar jag bussen...får se hur mycket jag orkar helt enkelt hehe. ska möta upp goingar där nere en liten stund men sedan ska jag vidare på dans träning, känner mig riktigt danssugen så det ska bli skönt å få dansa :) hittils idag har jag hunnit med så mycket som skolan och ett utvecklingssamtal. det gick bra som tur var, endast den jävla (förlåt för mitt språk) tyskan som inte vill sammarbeta med mig ! usch och fy vad illa asså. men jag har en chans att höja mig i tyska till godkänt denna terminen och det är genom att få godkänt på nästa prov..fuck. men nu så ska jag försöka tänka positivt helt enkelt. nu hinner jag inte blogga mer ska ner och stoppa något i magen och även packa ner tränings kläder i veskan sen bär det av ! stay tuned ♥

dagens outfit;
over knee-kapahl | strumpbyxor-lindex | skjorta-ingen aning | "topp" eller vad det nu kallas-bikbok |
plus mina svarta boots med kilklack...solbrillorna åker nog på nu också med tanke på det fina vädret som har hälsat på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för märke du har på halsen ??

2011-04-09 @ 00:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0