love is like the wind you can't see it but you can feel it

fick en hel del frågor i inlägget här under detta angående min OnePiece, den är som sagt falsk och kommer ifrån ginatricot och kostar 500 :- fick även en så gullig komentar som jag vill tacka för!

linnda drog hem för en stund sen så nu gör jag inget specielt, måste bara på toa snart men det får vänta lite hehe.... idag har det vart helt underbart väder ! skoltimmarna bara flög iväg med tanke på att vi i kören redan drog ifrån skolan ner till muséet redan vid 11 tiden, det gick väl inte så där jätte bra, eller okej iallafall. kunde gått bättre om jag säger som så! efter det var slut vid halv två tiden så bestämde sig jag och linnda oss för att vara kvar i stan en stund, var tänkt att vi skulle sola osv men tiden bara flög iväg så det blev inte så. istället träffade vi på sara och alex så satte vi oss på mc'donalds och tryckte i oss lite onyttigheter. efter en stund kom linkan så då var vi med han också.. tog en buss hem till mig vid 5 tiden kanske? har inte så bra koll faktiskt. men nu så ska jag rusa på toa så vi höres och synes ! ♥

dagens outfit;
jeans-bikbok | tröja-monki | converse-johansson eller nått | plus mina solbrillor från ginatricot


under aula samligen idag i skolan fick jag även en utmärkelse av rektorerna, roligt när det man presterar visar resultat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0