"när mörkret faller"

förlåt nu blev det så där sent och jobbigt igen. men det har vart full gång hela dagen och kvällen så inte funnits någon tid över för datan ! ikväll har jag nämligen vart så duktig och vart ute och joggat en go runda med min pojkvän. jag ska nämligen försöka börja jogga med honom 2 gånger i veckan ungefär. så jag kom hem vid halv 10 tiden, då proppade jag i mig lite nudlar och sedan drog jag en dusch också. tidigare i eftermiddag har jag haft min första körlektion ! det gick iallafall helt okej, eller ja bra med andra ord. vi körde olika manövringar och så körde vi runt på lite små vägar osv. min andra lektion är på måndag, så tills dess måste jag plugga in lite olika regler som jag måste kunna tills dess. annars har det bara vart plugget idag, hände inget specielt där tror jag. men nu så ska jag avsluta dagen alldeles strax, upp extra tidigt imorgon pga att min klass och 8a ska till göteborg imorgon, kommer nog bli bra ska vi se ! godnatt alla fina ♥

dagens outfit;
jeans leggins-vero moda | oversize linne-monki | plus mina låga falska converse

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara säga att du har sjuk bra blogg och så sjukt snygg klädstil!



sluta aldrig med de du gör ;)

2011-04-14 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0