there is a girl how don't give a shit

åå vad glad jag blir av era uppmuntrande komentarer ! just därför tänkte jag ta och svara på två idag, :)

fråga; vart klippte du dig någonstans? :)
ville också bara hälsa att du är så sjukt fin!

svar; på bellbox, linnea tror jag tjejen som klipper mig heter.. jag tycker iallafall att hon är bäst :) och tack för dina fina ord !

fråga; måste bara säga att du har sjuk bra blogg och så sjukt snygg klädstil!

sluta aldrig med de du gör ;)

svar; åå tack vad glad jag blir av dina fina ord. tar åt mig med ett brett leénde :)




hej huvudvärk, jo men härligt menar jag ju. vart lite struligt ikväll, lite väl stressigt när vi höll på å planera inför morgon dagen men det blir nog bra ska vi se. tidigare ikväll har jag vart på dansträning, helt otroligt att vi har koregraferat klart dansen nu, bestämt vad vi ska ha på oss osv. innan det var jag på motions huset och solade en tjugo minuter. blev verkligem ill röd i ansiktet så trodde jag hade bränt mig och skulle börja flaga osv... men som tur var så försvann det efter ett tag och då började det bruna titta fram, blev lite skildnad faktiskt :)

vi har även vart i göteborg med klassen och klass 8a idag. först var vi på universeum och sedan fick vi tre timmars ledig tid och gå runt och kolla i göteborg. då satte sig jag, linnda och martina i en park eller något och käkade haha. köpte vi lite piercingar och sen fick jag köpt mig en plånbok i lite mer kuvert modell, så jag får plats med mer än bara pengar. men det var nog allt för idag tror jag... inget mer på hjärtat iallafall. godnatt ♥

en bild på linnda och martina från universeum ba


linnda i bussen på väg hem jaa


orkar inte rotera, vrid på huvudet


dagens outfit;
jeans-gina tricot | tröja-monki


en liten bild på min nya plånka också


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, jag trodde det stod; en bild på linnda och martina från universum ba :D hahah jag bara: WHAT!?

2011-04-16 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0