ville bara säga hej

hejhej, bloggar lite snabt nu för ska med en buss om en stund. ska träffa annie vid åtta tiden, men det går så dåligt med bussar osv. sen vad vi hittar på får vi se, väger mellan lite olika alternativ men vad det blir återstår att se helt enkelt. sover även hos henne ikväll så det blir uppdatering först någon gång under morgon dagen då jag får tag i någon dator eller kommer hem.

vaknade upp bredvid min prinsessa imorse. glodde vi först på en grym film the island hette den! efter vi sätt klart på den så kom felicia malm och hennes familj, drog vi ner och fikade lite med dom osv. sedan vid halv fyra åkte dom hem igen och då drog jag, nathalie och hennes styvsyster felicia ner till mc'donalds och köpte med oss glass och pommes så satte vi oss och mumsade i oss det. vid halv sex tiden tog jag en buss hem så nu har jag fått lite mat i magen, mormors goa mat, just love it ♥ men jag måste även packa upp och packa i lite nytt i min väska, sedan även byta om lite osv. gota go ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0