Två frågor och lite kort om ikväll

Jag har fått två frågor som jag tänkte svara på, tar dom i flytande form hoppas det är okej. Jag fick en fråga ifall jag går på Ramnarödskolan och ja det gör jag. Jag går sista året på Ramneröd. Sedan var det även en person som tyckte att det var lite konstigt att jag och Fanny kollat på andra avenyn eftersom att det inte sänds på TV längre men Fanny har laddat ner alla avsnitten så vi kollade på datan helt enkelt.

Nu är jag riktigt trött, alldeles utmattad. Snart blir det sängen men först lite uppdatering till er. Min kväll har bestått utav dans träning som var precis som vanligt galet energifyllt och roligt. Tröttnar aldrig. Efter dansen bar det upp mot körträningen gick bara bra där med ! Sedan avslutade jag kvällen med KU. Vi bakade och fixade lite inför den årliga julfesten som är nästa tisdag. Men jag sätter punkt här för idag. Godnatt

Vill bara inflika att jag älskar livet för att vi har sovmorgon till halv tio imorgon, tjohoooo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0