at night when the stars light up my room, i sit by myself talking to the moon

nu har jag kommit hem, kom väl hem runt kvart över tolv tiden kan jag tänka mig. vart hemma hos calle ikväll med han, simon, tobbe och någon mer. har allt vart riktigt chill! innan det så har jag vart på stan med linnda, sebbe, pedro och någon mer. mötte upp grabbarna vid skate hallen, sen drog vi vidare in mot stan osv. ja har väl inte så mycket mer att säga antar jag.. vill bara tacka för den fina komentaren jag fick några inlägg längre ner ! posetiv kretik är alltid underbart att få höra! men nu så ska jag nog sova tror jag är så jädrans trött så det finns inte. goodnight sweethearts ♥

dagens outfit (hade dock inte på mig detta ikväll men men)
skjorta-fått av krille så ingen aning haha | vitt bas linne-gina tricot | strumbyxor-åhlens | skor-din sko

ignorera mitt ansiktsuttryck totalt asså.. 


sånt här krims krams har prytt mina öron today,


Kommentarer
Postat av: ester

vem krille fick du tröjan av?:)

2011-02-06 @ 09:22:19
Postat av: :)

eey, den rubriken har du stulit från Kenza! Shame on you... x]

2011-02-06 @ 13:47:17
Postat av: Elin Toreborg-Foto

Hej! Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :D

2011-02-06 @ 19:22:59
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0